Door het maken van dagelijkse radioprogramma’s voor zowel publieke (NPO Radio 2, 3FM, Radio 1) als commerciële zenders (Qmusic, 538, Sublime) weet ik altijd een boodschap op een creatieve manier te verpakken en dit razendsnel “live” te brengen in de juiste toon, taal en sfeer die op dat moment het beste aanspreekt bij de luisteraar en past bij de zender en de mogelijke adverteerder.

Door mijn jarenlange ervaring voor en achter de schermen, kan ik snel beslissingen nemen, teksten aanpassen en content geschikt maken voor zowel audio als voor online en social media. Ik denk zowel conceptueel met een uitgewerkt draaiboek voor een grote campagne of event, als in kleine items voor een dagelijkse uitzending.

Het enthousiasmeren en meekrijgen van een redactie of groep jonge mediamakers, zie ik als een vanzelfsprekend proces. Daarnaast vind ik het een uitdaging om andere professionals, die niet dagelijks achter een microfoon zitten, te helpen zo goed mogelijk hun verhaal te vertellen.

Geïnteresseerd?

Vraag informatie aan en kijk wat ik voor jou kan betekenen.

Dit is natuurlijk geheel vrijblijvend.