Ik geniet ervan als ik anderen kan laten “shinen” achter de microfoon!

Geïnteresseerd?
Mijn stappenplan

Mijn verhaal.

Door het maken van dagelijkse radioprogramma’s voor zowel publieke (NPO Radio 2, 3FM, Radio 1) als commerciële zenders (Qmusic, 538, Sublime) heb ik geleerd altijd een boodschap op een creatieve manier te verpakken en dit razendsnel “live” te brengen in de juiste toon, taal en sfeer die op dat moment het beste aanspreekt bij de luisteraar en past bij de zender en de mogelijke adverteerder.

Door mijn jarenlange ervaring voor en achter de schermen, kan ik snel beslissingen nemen, teksten aanpassen en content geschikt maken voor zowel audio als een event voor online en social media. Ik denk zowel conceptueel met een uitgewerkt draaiboek voor een grote campagne of event, als in kleine items voor een dagelijkse uitzending of podcast aflevering.

Het enthousiasmeren en meekrijgen van een (multidisciplinair) team, zie ik als een proces waar iedereen excelleert op zijn vakgebied en we samen een multimediaal product lanceren. Daarnaast vind ik het een uitdaging om andere professionals, die niet dagelijks achter een microfoon zitten, te helpen zo goed mogelijk hun verhaal te vertellen. Ik geniet ervan als ik anderen kan laten “shinen” achter de microfoon en kan ontroert zijn als zelfs de directeur zijn jargon laat varen en vertelt wat hem nou echt boeit en bezighoudt.

03-Wie-ik-ben-1096x762px2

Een verhaal vertellen kan iedereen...

Maar hoe vertel je een verhaal met emotie, spanning en passie? Tegen wie praat je en wat is relevant voor je doelgroep. Ik help je met tekst, toon en het opbouwen van spanning zodat luisteraars aan je lippen blijven hangen. Dit gaat vaak om authenticiteit, geloofwaardigheid en persoonlijkheid. We schrappen, skippen en herschrijven tot we het verhaal scherp hebben dat jij vol overtuiging wil vertellen in een presentatie, programma of podcast.

Meer weten?

Samen werken aan een presentatie met impact?

Ik sta voor je klaar.

Laat je gegevens achter en ik neem contact met je op.

    Sander is enorm enthousiast, creatief en bovenal aardig. We hebben samen vele ideeën ontwikkeld en uitgevoerd. Altijd met superveel plezier. Zijn gestructureerde manier van werken en professionele aanpak zorgen ervoor dat ik Sander van harte kan aanbevelen. Als presentator, content maker, coach of ideeën generator. Want door zijn veelzijdigheid is hij multi-inzetbaar. Aanwinst voor ieder merk!

    Dennis van der MeuleSenior Brand Strategist & founding Partner at Das Buro |

    Sander is snel, creatief en punctueel. Dat lijken tegenstellingen, maar Sander heeft het allemaal. Met een radiobak aan ervaring! En had ik al ‘vriendelijk’ gezegd? Hij helpt jouw (audio)idee direct & opbouwend naar het volgende level.

    Manuel VenderbosPresentator/Ondernemer

    Sander is een vakman. Maandenlang werkten we samen aan een podcast over het schietdrama in Alphen aan den Rijn, met als eindresultaat een unieke en heel bijzondere inkijk in de gebeurtenissen en de nasleep. Dankzij zijn kennis en kunde, waardoor alles zeer professioneel klinkt.

    Marco GerlingOnderzoeksjournalist AD

    Sander heeft een niet te stoppen drijfveer om continu met nieuwe, creatieve ideeën te komen. Hij denkt zonder beperkingen en is ambitieus in zijn ideeën en innovaties.

    Jorn AgterbergMarketing Manager QMusic

    Sander is in staat om doelstellingen en strategie door te vertalen naar concrete acties voor klanten en consumenten. Met een erg professionele, opgewekte, humoristische inspirerende instelling, maakt Sander ook nog eens erg aangenaam om op de werkvloer om je heen te hebben en mee samen te werken.

    Michiel van ElkDirector Marketing & Events Sublime World

    Sander heeft ons geholpen met de ontwikkeling van onze APPM-podcast, een ontzettend leuke en leerzame ervaring! Sander is een energieke trainer, oprecht geïnteresseerd, en door zijn jarenlange ervaring als radio-DJ merk je dat hij veel kijk heeft op wat er allemaal komt kijken bij het maken van een podcast: hoe je een verhaal vertelt met geluid, wat wel en niet werkt, de valkuilen en trucs die je kunt toepassen. Maar vooral: hoe je je oprechte nieuwsgierigheid als drijfveer voor je podcast inzet. Kortom: een hele toffe ervaring en de investering dubbel en dwars waard!

    Floris van ProosdijProjectmanager